Menu

SLA aanvullende bereikbaarheid

Pronamic helpt je graag.
Het liefst tijdens kantooruren maar soms is het zo dringend dat het niet kan wachten.

Als klant kun je tijdens kantooruren contact opnemen met onze supportafdeling en gebruik maken van onze kennis en service. Wanneer je ook buiten kantoortijden contact met ons wilt kunnen opnemen, dan kun je kiezen voor het “SLA aanvullende bereikbaarheid” abonnement. Als onderdeel van dit aanvullende SLA-abonnement krijg je toegang tot een noodnummer en een formulier waarmee direct een incident ingestuurd kan worden. Wanneer er melding is gemaakt van een probleem dan komen we zo snel mogelijk in actie.

Kosten voor aanvullende bereikbaarheid

De jaarlijkse kosten voor deze aanvullende bereikbaarheid bedragen € 1.200 excl. btw per jaar. De kosten per incident buiten kantooruren bedragen € 150,- excl. btw, dit is inclusief 1 uur support.

SLA

Standaard

Aanvullende bereikbaarheid

Bereikbaarheid Ma. t/m vr.
09:0016:00 uur
7 dagen per week
07:0022:00 uur
Weekend
Reactietijd ~ 8 werkuren (Best Effort) ~ 30 minuten
Noodnummer

SLA aanvullende bereikbaarheid afnemen?

Wil je dit abonnement afnemen? Neem contact met ons op en wij zullen het abonnement opstarten en onze dienstverlening inrichten.