Menu

Worden de updates eerst op een staging omgeving uitgevoerd?

Binnen onze WordPress onderhoud en support abonnementen werken we niet met een OTAP-ontwikkelstraat. Updates en ontwikkelingen worden rechtstreeks uitgevoerd op de productieomgeving. Er zijn uiteraard wel mogelijkheden om te werken met een OTAP-ontwikkelstraat. Mocht je hier interesse in hebben neem… Lees verder

Wanneer worden de updates doorgevoerd?

Eens per kwartaal worden alle updates uitgevoerd. Voorafgaand zullen wij via e-mail aankondigen op welke dag(en) wij hiermee aan de slag gaan. Kritische updates van eventuele kwetsbaarheden worden vrijwel direct zonder aankondiging uitgevoerd. Na de updates voeren we een snelle check uit. Mochten er onvolkomenheden… Lees verder

Hoe zit het met automatische updates van WordPress?

Updates van WordPress, thema’s en plugins kunnen automatisch geïnstalleerd worden. In deze updates zijn vaak bekende beveiligings-, performance- en compatibiliteitsproblemen opgelost. Los hiervan zullen wij elk kwartaal controleren of er beschikbare updates zijn. Als je dus als klant bericht krijgt… Lees verder

Blijf ik beheerdersrechten houden?

Wij raden aan om een minimum aantal gebruikers met beheerdersrechten te hebben. Wij geven onze klanten daarom altijd een aangepaste gebruikersrol met de rechten die ze nodig hebben.

Geven jullie ondersteuning op alle WordPress plugins?

Pronamic is erg gefocust op een veilige, snelle en betrouwbare WordPress omgeving. We gaan daarom voorzichtig om met het installeren van plugins. We bieden alleen ondersteuning op plugins die door ons goedgekeurd zijn. Deze lijst is dynamisch en wordt regelmatig geupdate.… Lees verder

Wat is het voordeel van een onderhoudsabonnement?

Het is belangrijk om je website up to date te houden. Wij zorgen hiervoor. Wij updaten jouw WordPress omgeving, monitoren je website en houden je website veilig. Eventuele problemen lossen wij snel en adequaat op. Daarnaast maak je gratis gebruik van een… Lees verder

Altijd op de hoogte blijven?