Visual Reklame

Bij Visual Reklame vinden ze de buitenkant zeker zo belangrijk als de binnenkant. Niet voor niks zijn ze dol op alles wat te maken heeft met belettering en vormgeving.

Met veel plezier werken ze aan uitdagende klussen voor Delta Oil, Rederij Doeksen en andere klanten die innovatie en kwaliteit weten te waarderen. Bij Visual Reklame zijn ze daarom ook trots op hun werk. Daarnaast weten ze dat de wereld niet alleen bestaat uit offline communicatie. Ook online communicatie is belangrijk. Daarom kreeg Pronamic via Oosting Communicatie de opdracht om een website te ontwikkelen.

De website die ontwikkeld is past bij Visual Reklame: duidelijk, efficiënt maar ook innovatief. Projecten zijn eenvoudig te bekijken en geoptimaliseerd voor de zoekmachines.

Het ontwerp is fris en verzorgd. De frisse combinatie van kleuren maakt de content op de website prettig leesbaar. Een paar leuke technieken, zoals bij het menu, verhoogt de gebruiksvriendelijkheid en geeft goed het innovatieve karakter van Visual Reklame weer.