Thuisdeals.nl CV

Wat maakt de lokale braderie zo leuk? Een vraag die Rintje Heeringa zichzelf stelde.

Zijn het de verrassende koopjes die je soms tegenkomt, de bekenden die je weer ziet of toch het sportief en gezellig zakendoen? Waarschijnlijk zal het de combinatie van factoren zijn. Reden genoeg om de lokale braderie niet alleen op Koninginnedag te houden maar 24 uur per dag, per week online.

Ontwikkel een online braderie waar mensen per gemeente hun goederen kunnen verkopen. Dat was de opdracht die aan Pronamic werd meegegeven. Pronamic specificeerde deze opdracht verder door extra de nadruk te leggen op gebruiksvriendelijkheid.

Vanuit niets een hele nieuwe, online marktplaats ontwikkelen. Een opdracht die niet iedereen krijgt maar die daarom ook ontzettend veel nieuwe mogelijkheden geeft. Uiteraard heeft er een goede concurrentie analyse plaats gevonden maar voornamelijk zijn wij uitgegaan van eigen kracht met als centrale vraag: Hoe kunnen mensen zo snel en eenvoudig mogelijk advertenties bekijken, plaatsen en hoe kunnen deze beheerd worden?

Het resultaat is een website met een fris en overzichtelijk uiterlijk. Het plaatsen van een advertentie kan snel en eenvoudig en is met een aantal muisklikken zo gebeurd. Ook het omschakelen naar een andere gemeente of het bieden op advertenties gaat moeiteloos. Reden hiervan? Een combinatie van goed overleg met Rintje Heeringa, een op maat gemaakt ontwerp, focus op kwaliteit en aandacht voor detail.