Thermopatch

Thermopatch

Thermopatch is al meer dan 80 jaar wereldwijd marktleider in textiel labelling en identity. Hoe? Door producten te leveren van hoge kwaliteit en garant te staan voor een uitstekende service. Een bedrijfsvoering die Pronamic kan waarderen.

Er was dan ook snel een match. Niet alleen met Thermopatch maar ook met de andere betrokken partijen. Pronamic is verantwoordelijk voor de bouw van de website. We kregen de opdracht om een volledig nieuwe website te ontwikkelen waarbij de producten centraal staan.

We hebben gekozen voor een constructie waarbij de producten op verschillende manieren ontsloten worden. De producten zijn benaderbaar via markten, toepassingen, een zoekfunctie en een productfilter. Deze ingangen geven de verschillende doelgroepen de handvaten om het gewenste product te vinden. Ook biedt deze oplossing vanuit zoekmachine optimalisatie veel perspectief.

De website is op dit moment beschikbaar in 4 talen. En er volgen meer. De nieuwe website is responsive, sneller, toegankelijk en scoort goed in de zoekmachines. Thermopatch is klaar voor de toekomst.