Kegelen is leuk en gezellig. Dat is de stellingname van Baukje van der Wal, eigenaar van Kegelbaan Time-Out te Burgum.
Pronamic kreeg van Baukje de opdracht om deze stelling consequent door te voeren in de huisstijl. Voor Pronamic daarom reden genoeg om een nieuwe website te ontwikkelen.
De website heeft dezelfde retro look meegekregen als het logo. Daardoor krijgt de website een eigen unieke uitstraling wat weer tot gevolg heeft dat de website niet snel wordt vergeten. De warme rode kleur in combinatie met het roomgele, geeft de website een rustige maar gezellige indruk. De details zijn het die de website een geslaagd uiterlijk meegeeft. De unieke randen om de foto’s, de subtiele achtergrond van het tekstgedeelte, de ster achter de titels, het zijn allemaal elementen waardoor men zin krijgt om te kegelen.
Niet alleen grafisch maar ook technisch is er gelet op de details. Uiteraard voldoet ook deze website aan de W3C standaarden. Daarnaast is deze website voorzien van Orbis, het beheersysteem van Pronamic en is Google Analytics aan deze website gekoppeld. Met behulp van deze applicatie is het eenvoudig om het rendement van de website te meten. Iets wat voor Kegelbaan Time-Out zeker belangrijk is. Gezelligheid is belangrijk maar het rendement moet zeker niet vergeten worden. De stelling dat gezelligheid en rendement niet samen gaan kan deze website zeker ontkrachten.