Niets voor niets de grootste van het Noorden. Dat is niet alleen de slogan van Rondvaardij Princenhof maar ook een slogan die verplichtingen met zich meebrengt.
De grootste zijn is namelijk een eerste vereiste maar de grootste zijn met een reden een lastige tweede. Om de grootste te kunnen blijven is de dienstverlening belangrijk. Rondvaardij Princenhof heeft Pronamic daarom opdracht gegeven een nieuwe website te ontwikkelen. Op deze nieuwe website moest de informatie helder worden weergegeven en eenvoudig te vinden zijn. Daarnaast moet de informatie mooi verpakt zijn. Varen is bij Princenhof een feest en datzelfde moet de website ook uitstralen.
Volle kracht vooruit was het motto van Pronamic en Princenhof tijdens het ontwikkelen van de nieuwe website. De oude website hebben wij daarom achter ons gelaten en er is een compleet nieuwe website ontwikkeld. Een website waar de informatie eenvoudig is te vinden en met een fris en vrolijk uiterlijk. Daarnaast zijn er een aantal leuke details in het ontwerp opgenomen die niet de gebruiksvriendelijkheid verminderen maar wel het aanzien mooier maakt.
Laten zien dat Rondvaardij Princenhof niet voor niets de grootste is van het Noorden. Dat was de opdracht die Pronamic aan het begin meekreeg. Of het gelukt is? Het oordeel is aan u. Feit is wel dat deze website boordevol nieuwe technieken zit die niet alleen ten goede komen aan de vormgeving maar ook aan de gebruiksvriendelijkheid.