Rederij Vooruit

Promotie via het internet is belangrijk om vooruit te komen. Rederij Vooruit, de grootste chartermaatschappij wanneer het gaat om traditionele zeilschepen, kan deze stelling zeker onderschrijven.

Pronamic mocht in het verleden al de digitale nieuwsbrief en de Adwords campagnes ontwikkelen en onderhouden. Om dit succes een vervolg te geven kreeg Pronamic de opdracht om ook de nieuwe website te ontwikkelen. Hoewel de doelen in overleg met Rederij Vooruit duidelijk waren geformuleerd kreeg Pronamic bij de praktische invulling volledig de vrije hand.

Het resultaat is een website die informeert, activeert en mensen laat zien wat voor unieke belevenis een dag of weekend zeilen kan zijn. Informatie kan men in het Nederlands, Duits en Engels vinden. Hoewel er veel informatie op de website aanwezig is, is de informatie wel eenvoudig te vinden. Niet alleen met behulp van het zoekvenster maar ook door het rustig kleurgebruik en de heldere menu items. Activeren doet deze website ook. Het invullen van het ‘bel-mij’ formulier of een reserveringsformulier is snel gerealiseerd. Het overbrengen van de unieke zeilbelevenis gebeurt met behulp van Social Media en door de sfeer die de website uitstraalt.

Wat verder opvalt aan deze website is dat de website als platform dient voor alle andere internetactiviteiten van Rederij Vooruit. Zo kan men zich aanmelden voor de nieuwsbrief, kan men digitaal reserveren, zijn er speciale pagina’s voor de adwords campagnes en kan men via de website de route bepalen naar een schip. Alle internetactiviteiten van Rederij Vooruit zijn met de nieuwe website dus optimaal met elkaar verbonden.