Intersnack Group

Intersnack

De Intersnack Group opereert wereldwijd en op duurzame wijze. Hier vertellen ze graag meer over op hun nieuwe website. Een website gemaakt door Pronamic.

De naam Intersnack Group doet misschien niet direct een belletje rinkelen maar ongetwijfeld heb je vast iets van hun gegeten. Van hartige snacks en knapperige popcorn tot voedzame noten en smeuïge pindakaas. Bij Intersnack maken ze het allemaal. Deels onder private labels maar ook onder eigen merken zoals Chio, POM-BÄR en Jack Klijn.

De Intersnack Group maakt doelbewust werk van duurzaamheid. Deze boodschap willen ze online communiceren aan stakeholders en klanten. Pronamic kreeg daarom de opdracht om een WordPress website te ontwikkelen.

Een opdracht die wij met veel plezier hebben uitgevoerd. Het verhaal die ze vertellen is een mooi verhaal en de nieuwe website staat ten dienste van dit verhaal. Een subtiele vormgeving en tot in detail uitgewerkt. De met zorg gemaakte foto’s komen zo goed tot hun recht. Deze eenvoud is ook terug te vinden in het beheer van de website. De website is eenvoudig te beheren en content wordt in de juiste opmaak gepubliceerd.

Een website die met veel plezier gemaakt is. Ook een mooi verhaal en opzoek naar een goede online oplossing? Neem vrijblijvend contact op met Pronamic.