GeoWine

Georgië het land van dans, zang en wijn. Met name dat laatste is van belang voor GeoWine.

GeoWine uit Enschede is in de Benelux dé importeur van Georgische wijnen. En dat is een hele klus. Hoewel Georgië een zeer oude wijntraditie kent en een grote variëteit aan wijnen produceert is in Nederland de Georgische wijn minder bekend. GeoWine wil hier verandering in brengen.

Zowel offline als online is GeoWine daarom een breed scala aan marktetingactiviteiten gestart. Pronamic mocht GeoWine ondersteunen in de online promotie. De ontwikkeling van een compleet nieuwe website voor GeoWine is hiervan het resultaat. De website is uiteraard te beheren via WordPress maar kent daarnaast nog meer handige functies.

Verder is er veel tijd en energie gestoken in het overbrengen van de beleving die hoort bij de Georgische wijnen. De boodschap staat centraal maar wordt op effectieve en sfeervolle wijze ondersteund door prachtige afbeeldingen. Daarbij maken de details het verschil.

Kunt u details ook waarderen of heeft u een uitdagende boodschap voor online communicatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.