Conversie optimalisatie

Haal het optimale rendement uit uw website

Ondernemen via het Internet draait om rendement. Een goede gebruiksvriendelijke website is natuurlijk belangrijk, maar een hoge notatie bij zoekmachines is dit zeker ook. Uiteindelijk is het belangrijkste dat de bezoekers die uw website weten te bereiken ook de actie uitvoeren die u wenst, bijvoorbeeld het invullen van een contactformulier of een bestelling van een product in uw webwinkel.

Conversie Optimalisatie gaat met name over de inrichting van je website zodat hiermee een optimaal aantal conversies kan worden gerealiseerd. Bij conversie optimalisatie worden acties geformuleerd, gemonitord en er wordt actief gewerkt om de conversie van uw website zo hoog mogelijk te maken. Onmisbaar instrument om de conversies meetbaar te kunnen maken is het webstatistieken programma Google Analytics.

Investeren in Conversie Optimalisatie zal de resultaten van alle verkeerskanalen doen vermenigvuldigen, evenals de investering in optimalisaties en beheer van campagnes. Conversie optimalisatie is een continue proces waarbij veel kennis en ervaring om de hoek komt te kijken. Pronamic is daarbij graag uw internetpartner.

Conversie optimalisatie is het systematisch verhogen van de conversiekracht van de website door middel van gericht testen.