Rendement van uw e-mailcampagne doormeten

Maildit begrijpt dat u graag het rendement van uw e-mailcampagnes door wilt meten. Daarom zorgen wij voor een rechtstreekse koppeling met statistiekenprogramma Google Analytics. Met behulp van Google Analytics kunt u het gedrag van bezoekers vanuit een bepaalde e-mailing of campagne inzichtelijk maken en daarmee het rendement van uw campagnes inzichtelijk maken.

De resultaten die u uit uw statistieken haalt kunt u gebruiken op de eerst volgende e-mailing nog beter af te stemmen op uw ontvangers.

Meten = Weten = Verbeteren = Optimaal resultaat.

Maildit geeft u verder inzicht in de resultaten van een specifieke e-mailing. Op het moment dat uw e-mailing is verzonden heeft u de mogelijkheid verschillende rapporten te genereren. Deze gegevens worden realtime in het systeem verwerkt. U hoeft dus niet te wachten voordat de uiteindelijke resultaten worden gepresenteerd.U kunt bijvoorbeeld zien welke ontvangers uit uw database de e-mailing hebben geopend, welke bezoekers hebben doorgeklikt, welke leden konden niet worden bereikt. Deze gegevens zijn gemakkelijk en snel in het e-mailmarketingsysteem af te lezen.

Tenslotte kunt u gemakkelijk verschillende e-mailingen of campagnes met elkaar vergelijken. De informatie die u hieruit haalt, kunt u gebruiken als sturingsinformatie voor het verbeteren van uw e-mailings of campagnes.