Maildit

Met de Mailtdit WordPress plugin kunnen WordPress gebruikers eenvoudig digitale nieuwsbrieven opstellen en versturen.

De nieuwsbrieven kunnen eenvoudig via Campaign Monitor of Mailchimp worden verstuurd. Voordeel van Maildit is dat je je nieuwsbrieven binnen je eigen WordPress systeem kunt beheren. Voordeel hiervan is dat je gebruik kunt maken van het WordPress template systeem. Hierdoor kun je eenvoudig je laatste berichten weergeven in je nieuwsbrief. Daarnaast worden de nieuwsbrieven netjes gearchiveerd.

Maildit

Uw voordelen op een rijtje

E-mailmarketing is een onmisbare schakel om online (potentiële) klanten te informeren en te activeren. Pronamic heeft de kennis in huis om u optimaal te laten profiteren van e-mailmarketing. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Mail in stijl

Maak gebruik van een van onze standaard templates, lever een op maat gemaakt design aan, of laat uw eigen template ontwerpen door onze grafisch ontwerper. Met Maildit is e-mailmarketing heel eenvoudig, maar vooral ook heel effectief.

Mail gericht

Het rendement van uw e-mailmarketing wordt volledig inzichtelijk door de goede koppeling met Google Analytics. Analyseer het gedrag van de bezoekers uit uw e-mailing en zie direct hoeveel omzet er middels uw nieuwsbrief is gegeneerd.

Mail innovatief

Met de Maildit WordPress plugin kunnen WordPress gebruikers eenvoudig digitale nieuwsbrieven opstellen en versturen. Beheer uw nieuwsbrieven in uw eigen WordPress omgeving en plaats eenvoudig de laatste nieuwsberichten in uw nieuwsbrief.

Mail prijsvriendelijk

Betaal niet teveel voor een e-mailmarketing oplossing. Verstuur uw e-mailnieuwsbrieven via Maildit en u betaald nooit teveel. Verstuur onbeperkt e-mailnieuwsbrieven tegen een vast en laag bedrag.

Uw partner voor e-mail marketing

Bij ons kunt u terecht voor alle vragen over e-mailmarketing. Van advies tot ontwikkeling. U kunt zelf bepalen welke dienst of pakket u bij ons wilt afnemen. De mogelijkheden zijn legio:

Kosten

Met Maildit wordt het maken en versturen van nieuwsbrieven betaalbaar. U zit niet per definitie vast aan maandelijkse kosten, maar heeft de mogelijkheid alleen te betalen bij het verzenden van uw e-mailing. Verstuurd u geen e-mailing, dan heeft u ook geen kosten! Met Maildit betaalt u dus nooit teveel.

Betalen per campagne

€ 10,- per campagne + 2 cent per ontvanger

Ons prijsmodel is eenvoudig. U betaalt namelijk op basis van uw gebruik. U betaalt alleen als u een campagne verstuurt aan meer dan 5 personen. Elke maand ontvangt u van ons achteraf een factuur.

  • Geen maandelijkse kosten
  • Geen vaste set-up kosten
  • Factuur per maand achteraf
  • Eenvoudig model. 10 euro per campagne en 2 cent per ontvanger

Voorbeeld: Als u een campagne verstuurt naar 500 mensen betaalt u slechts € 10 + ( 500 x € 0,02 ) = € 20,-.

Heeft u al een Maildit account, dan kunt u eenvoudig e-mailcredits inkopen.

Bestel credits

Betalen via abonnement

Vanaf 15 euro per maand

Perfect voor iedereen die minstens één campagne per maand verstuurt. U hoeft alleen maandelijks te betalen op basis van uw hoeveelheid ontvangers. Uw abonnement verandert dus automatisch met u mee wanneer uw ontvangerslijst groeit en krimpt.

Ontvangers Basis Onbeperkt
0 – 500
Verzendlimiet
€ 15,00
2.500 e-mails
€ 45,00
onbeperkt aantal e-mails
501 – 2.500
Verzendlimiet
€ 45,00
12.500 e-mails
€ 90,00
onbeperkt aantal e-mails
2.501 – 5.000
Verzendlimiet
€ 75,00
25.000 e-mails
€ 150,00
onbeperkt aantal e-mails
5.001 – 10.000
Verzendlimiet
€ 135,00
50.000 e-mails
€ 225,00
onbeperkt aantal e-mails
10.001 – 15.000
Verzendlimiet
€ 195,00
75.000 e-mails
€ 375,00
onbeperkt aantal e-mails
15.001 – 25.000
Verzendlimiet
€ 300,00
125.000 e-mails
€ 600,00
onbeperkt aantal e-mails
25.001 – 50.000
Verzendlimiet
€ 450,00
250.000 e-mails
€ 1.050,00
onbeperkt aantal e-mails
Heeft u meer dan 50.000 ontvangers? Neem dan contact met ons op.

Genoemde prijzen zijn excl. 21% BTW.

E-mailmarketing wordt nu voor iedereen toegankelijk met Maildit. U betaalt geen maandelijkse kosten en kunt precies uitrekenen wat een e-mailing kost en wat het u oplevert. E-mailmarketing wordt daarmee erg kostenefficiënt.