Mandatory value missing. Field generating error: issuerID

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Reüel (Pronamic) 3 jaren geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

JJ

Ik krijg de error “Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.” + “Mandatory value missing. Field generating error: issuerID”.

Eigenlijk hetzelfde als in ticket: https://www.pronamic.nl/forums/topic/wp-ecommerce-ideal/. Ik had 4.1.1, daar speelde het al in, nu de laatste versie 4.2.3 en daar krijg ik nog steeds de error.

#20070 Reactie

Reüel (Pronamic)

De foutmelding wordt veroorzaakt doordat er geen bankkeuze wordt getoond.

In combinatie met welke WordPress plugin probeer je de betaling te doen (of is dat toevallig ook WP eCommerce, zoals in het gelinkte topic?). Indien je Gravity Forms gebruikt dien je het veld ‘Bankenlijst’ (in de formulieren editor aan de rechterkant, onder het kopje ‘Betaalvelden’) zelf aan het formulier toe te voegen, in alle andere gevallen controleren we dit probleem graag even voor je in onze testomgeving.

#20071 Reactie

JJ

Het is in combinatie met Woocommerce, dat had ik er even bij moeten zeggen.

In de omgeving is het allemaal netjes ingevuld en de vinkjes staan allemaal op groen. Ik kan ook een prima testbetaling doen in de CMS omgeving, maar aan de frontend krijg ik dus de errormelding.

#20072 Reactie

Reüel (Pronamic)

Het is in combinatie met Woocommerce

Aha, dan heb ik wel een vermoeden :-) Zou je bij WooCommerce » Instellingen » Tab ‘Afrekenen’ eens willen controleren of de betaalmethode iDEAL of Pronamic is ingesteld? Met iDEAL wordt de bankenlijst getoond bij het afrekenen, met Pronamic niet. Vermoedelijk is Pronamic ingesteld in plaats van iDEAL.

#20073 Reactie

JJ

Helaas. iDEAL staat wel ingesteld. Ook pronamic even geprobeerd, daar lukte het ook niet.

Ik heb de instellingen geanonimiseerd in screenshots gezet op https://we.tl/FMbrYFgijl. Volgens mij staat alles goed. Wat zou het nog meer kunnen zijn?

#20203 Reactie

Reüel (Pronamic)

In het support ticket waarin je dit ticket vermeldde hebben we helaas geen reactie meer ontvangen op onze vraag of het probleem zich ook in een schone WordPress installatie voordoet bij jou – wij kunnen geen probleem met de iDEAL Advanced/Professional variant in combinatie met WooCommerce reproduceren.

We gaan ervan uit dat het probleem in ieder geval met de laatste versie van Pronamic iDEAL (v4.3.0) is opgelost. Indien dat niet het geval is, kun je controleren of er een foutmelding wordt getoond in het WordPress dashboard bij iDEAL » Configuraties » [ Kies configuratie ] en de configuratie aan de hand van de Getting Started handleiding opnieuw instellen.

#20204 Reactie

JJ

Excuus, het probleem is inderdaad opgelost. Met een andere template en de plugin was het weg. Ik denk dat het in de template heeft gezeten.

Dank voor de hulp.

#20205 Reactie

Reüel (Pronamic)

Dank voor je reactie, goed te horen dat het is opgelost!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Mandatory value missing. Field generating error: issuerID
Mijn informatie: