Internal Server Error – door testomgeving?

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Reüel 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Nick

Beste supportafdeling van Pronamic,

mijn naam is Nick Roumimper, en jullie kennen mij misschien nog van een onderwerp van enige tijd geleden – via deze weg nog bedankt voor jullie support! Het mag blijken dat ik tevreden ben, aangezien ik nu voor een andere klant aan het werk ben met jullie plugin vanaf het begin.

Dat gezegd hebbende, de testcases lopen foutloos, en ook de integratie met Gravity Forms is soepel verlopen. Zo heb ik nu een testformulier aangelegd waarmee ik alleen een prijs naar de testconfiguratie verstuur. Als ik op de verzendknop druk, wordt de betaling uitgevoerd (ik zie hem verschijnen in iDeal en in Pronamic), maar ik word nu nog doorgeleid naar een 500 Internal Server Error.

Afgaande op andere berichten in dit forum vermoed ik dat dit komt doordat we momenteel nog in de testconfiguratie zitten. Echter, ik wilde het toch even bij jullie controleren. Voor onze bank specifiek heb ik namelijk een dergelijk topic nog niet gevonden. We werken samen met de ING.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Met vriendelijke groet,
    Nick Roumimper

#17258 Reactie

Reüel (Pronamic)

Beste Nick,

Zou je in WordPress een beheerderaccount voor ons kunnen aanmaken en de inloggegevens daarvan naar support@pronamic.nl willen sturen? Dan wil ik met alle plezier even kijken of ik de oorzaak van het probleem kan vinden.

Ik zie je e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Reüel van der Steege
    Pronamic

#17280 Reactie

Reüel (Pronamic)

Beste Nick,

Ik heb je e-mail ontvangen en zojuist beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Reüel van der Steege
    Pronamic

#25320 Reactie

Paul de Zwaan

Wij hebben jullie plugin aangeschaft maar krijgen ook een Internal Server Error, en in onze error logs zien we dit. Hoe kunnen we dit fixen?

2018-12-19T16:31:38+00:00 CRITICAL Uncaught Error: Call to undefined function Pronamic\WordPress\Pay\Extensions\WooCommerce\wcs_order_contains_switch() in /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-content/plugins/pronamic-ideal/vendor/wp-pay-extensions/woocommerce/src/Gateway.php:543
    Stack trace:
    #0 /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-checkout.php(888): Pronamic\WordPress\Pay\Extensions\WooCommerce\Gateway->process_payment(420)
    #1 /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-checkout.php(1081): WC_Checkout->process_order_payment(420, ‘pronamic_pay’)
    #2 /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-ajax.php(434): WC_Checkout->process_checkout()
    #3 /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(286): WC_AJAX::checkout(”)
    #4 /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filte in /home/admin/domains/web-cam-movies.com/public_html/wp-content/plugins/pronamic-ideal/vendor/wp-pay-extensions/woocommerce/src/Gateway.php on line 543

#25323 Reactie

Reüel
    Lid

Paul, is de WooCommerce Subscriptions plugin actief (of een andere plugin die iets van abonnementen voor WooCommerce doet)? Zo ja, welke plugin en versie precies?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Internal Server Error – door testomgeving?
Mijn informatie: