Afgelopen week kwam ineens het nieuws voorbij dat social media platform LinkedIn vanaf nu ook in het Nederlands beschikbaar is. Er zijn nog steeds mensen die nog niets met LinkedIn willen doen vanwege de beperkte taalinstellingen van LinkedIn.
Vanaf nu is het dus ook mogelijk om uw taalinstellingen te wijzigen. Volg onderstaand stappenplan om uw taalinstellingen aan te passen. Persoonlijk moet ik wennen aan een LinkedIn die volledig in het Nederlands wordt getoond, maar ik denk dat er een groot aantal mensen erg blij zal zijn met de toegevoegde instellingen.
Stap 1) Als u ingelogd bent, ziet u rechtsboven uw naam, klik daar op ‘Settings’. U komt dan in de instellingen van LinkedIn.
Stap 2) Kies onderin de pagina voor het tabblad ‘Account’. Hier zijn de instellingen van uw account te vinden. Kies in dit scherm voor ‘Select your language’ om uw taal te selecteren.
Stap 3) Selecteer de gewenste taal uit het overzicht.
Adverteren op LinkedIn
Wist u overigens dat LinkedIn ook een interessant advertentieplatform kan zijn? LinkedIn biedt diverse advertentie mogelijkheden en betaalmodellen. Zo kan er gekozen worden voor een vast bedrag per dag of een bedrag per klik. Ook een betaling per 1.000 vertoningen is mogelijk. Advertenties moet overigens, zover wij weten, nog wel in het Engels worden aangeboden maar wellicht wijzigt dit in de toekomst ook. Wij houden u daarvan graag op de hoogte.
Benieuwd naar de mogelijkheden van LinkedIn voor u of uw organisatie?
Neem eens vrijblijvend contact met ons op.