Het is alweer één en half jaar geleden toen Wehkamp haar website vernieuwde. Tot mijn grote verbazing is de website van Wehkamp.nl nu helemaal op de schop gegaan. De hele look en feel is anders, waar ik overigens erg over te spreken ben.
De vorige site oogde erg druk en ik had soms moeite om producten te vinden. De nieuwe website daarentegen is sneller geworden, de navigatie duidelijker en het oogt allemaal een stuk rustiger. Bij de nieuwe website ligt de aandacht veel meer op het product. De veranderingen zitten hem in de grote foto’s, de kleurstelling, de opbouw en de typografie. Niet alleen de website heeft een metamorfose gekregen. Alle media die Wehkamp inzet zullen in dezelfde (huis)stijl verschijnen. Wehkamp.nl heeft zich tot doel gesteld een nog sterker merk te creëren en meer consumenten aan te spreken. Hier blijkt maar weer hoe belangrijk het is om met de ontwikkelingen mee te gaan. Wehkamp.nl richt continue haar blik op de toekomst en wil zo marktleider blijven.
Ook Pronamic is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en wij proberen altijd weer vernieuwend te zijn. Geïnteresseerd in e-commerce? Bij onze webwinkel staat usability centraal en er wordt nog elke dag aan gewerkt om deze e-commerce software te verbeteren.